Javni razpis za uporabo in najem prostorov v Bohinjski hiši
Osnovni podatki
Javni razpis za uporabo in najem prostorov v Bohinjski hiši
Predmet razpisa je oddaja naslednjih prostorov v Medgeneracijskem centru v uporabo:
Pritličje
- Večnamenski prostor 39 m2
- Večnamenski prostor52 m2
- kuhinja 31 m2
- shramba 13 m2
Prvo nadstropje
- Večnamenski prostor 41 m2
- Večnamenski prostor 53 m2
- Večnamenski prostor 56 m2
Drugo nadstropje
- Večnamenski prostor 46 m2
- Večnamenski prostor 58 m2
- Večnamenski prostor 59 m2
Pisarne:
- kabinet - 14 m2 v drugem nadstropju
Predmet razpisa je tudi najem mesta v coworking pisarni oz. sodelovalnici, v skupni izmeri cca. 32 m2. Na voljo je pet mest. Minimalen najem mesta v coworking pisarni mora biti vsaj en mesec.
Možnost sanitarij je v prvem in drugem nadstropju.
2. Pogoji za prijavo na razpis:
Na razpis se lahko prijavijo:
· podjetja, zavodi,
· društva, klubi, rekreativne skupine,
· organizacije in skupine,
· druge fizične in pravne osebe.
3. Prednostna merila uporabe in najema prostorov v Bohinjski hiši
V primeru več interesa za posamezen prostor v istem terminu se termini za uporabo prostorov razvrstijo glede na:
· obseg trajanja uporabe (v mesecih),
· uporaba večih prostorov hkrati
· sedež v občini Bohinj,
· vsebino.
V primeru več interesentov za najem mesta v coworking pisarni se ta oddajo na podlagi opravljenega razgovora z zainteresiranimi. Mesta se prednostno oddajo:
· posameznikom in podjetnikom s stalnim prebivališčem v občini Bohinj,
· posamezniku z daljšim trajanjem najema.
Najem mesta v coworking pisarni vsebuje dostopen internet, pisarniško mizo in stol, ter omarico s ključem.
4. Sprejem vlog in informacije:
Vloge pošljite na naslov: Občina Bohinj, Triglavska cesta 35, 4264 Bohinjska Bistrica, s pripisom »Uporaba prostorov v Bohinjski hiši, do 15.8.2023.
Prepozno prispele vloge bodo obravnavane po zaključku priprave urnika uporabe in najema prostorov, predlagalo se jim bo termine uporabe in najema, ki bodo še prosti.
Za vse informacije smo na voljo tudi na telefonskih številkah 04 577 01 23, ter 04 577 01 22.
Za potencialne uporabnike in najemnike bomo v času javnega razpisa organizirali voden ogled po prostorih Bohinjske hiše, in sicer v sredo 12. 7. 2023 od 9.00 – 11.00 in od 15.00 – 18.00.
5. Cenik uporabe in najema prostorov je objavljen v Uradnem vestniku Občine Bohinj in na spletni strani Občine Bohinj.
Prostori so namenjeni za terminski najem za dejavnosti in dogodke, ki so namenjeni lokalni skupnosti:
- Dogodkom, prireditvam in dejavnostim, ki so kulturnega, športnega ali izobraževalnega značaja (npr. sestanki društev, občni zbori, tečaji, delavnice, telovadba, ročna dela, razne vaje, pogostitve, sejmi, dejavnosti za otroke, …) se obračunavajo po ceniku.
- Za dejavnosti, katerih soorganizator je Občina Bohinj oz. krajevne skupnosti, Osnovna šola, Javni zavod Turizem Bohinj ter za dogodke in dejavnosti organizacij v javnem interesu (razvidno iz evidence nevladnih organizacij v AJPES-u) ali dogodki organizacij, ki so registrirane za opravljanje humanitarnih dejavnosti in tudi drugih organizacij, ki izkažejo, da je dogodek dobrodelen in bodo za obiskovale brezplačne, bo zaračuna uporabnina.
4. Termini, pogoji uporabe oziroma najema:
Prostori se lahko uporabljajo za polno uro oziroma 60 minut. Za čas uporabe se šteje čas, ki ga uporabnik potrebuje za pripravo in izvedbo dogodka ter za pospravljanje po izvedenem dogodku. Vsaka začeta ura se šteje kot polna ura. Prostori so na razpolago v uporabo vsak dan (od ponedeljka do vključno nedelje) med 8:00 in 22:00 uro. Vsi prostori se oddajajo terminsko.
Prostor se lahko izjemoma odda v celoti eni organizaciji, če ta izkaže načrt vsebine, ki izkazuje program brezplačno namenjen javnosti in v javnem interesu.
Mesto v coworking pisarni se lahko najame za najmanj 1 mesec. V primeru nezasedenosti se lahko mesto odda v uporabo tudi za krajši čas.
V prostorih niso dovoljene adaptacije«, saj se pogodba sklepa do 31. 12. 2024.
Obravnava vlog:
Na osnovi prejetih bo Občina Bohinj pripravila predlog urnika uporabe in najema prostorov v Bohinjski hiši in ga uskladila z bodočimi uporabniki oz. najemniki. Termini uporabe in najema bodo praviloma dodeljeni s pogodbo o uporabi oziroma najemu Urnik dodeljenih terminov (s pogodbo), bomo poslali na naslov prijavitelja, objavljen pa bo tudi na spletni strani Občine BOHINJ.