Brezplačna delavnica KAKO USPEŠNO REŠEVATI PRITOŽBE IN REKLAMACIJE?.
Brezplačna delavnica KAKO USPEŠNO REŠEVATI PRITOŽBE IN REKLAMACIJE?.
24. 4. 2019
523
Termini
07.05.2019 (torek) ob 09:00
Vabimo vas na 1. delavnico v sklopu projekta Podjetniška kavica z naslovom KAKO USPEŠNO REŠEVATI PRITOŽBE IN REKLAMACIJE?.
Delavnica bo potekala v torek, 7. maja 2019, od 9.00 do 12.00 ure v prostorih Razvojne agencije Zgornje Gorenjske.
NAUČILI SE BOSTE:
- Kako bolj učinkovito reševati pritožbe in reklamacije
- Kako se pravilno obnašati pri obravnavanju pritožbe/reklamacije, odnos do strank
- Kaj storiti, ko napoči »trenutek resnice«, ko pred vami stoji jezna stranka in se vam pritožuje
- Kako poskrbeti za nezadovoljno stranko, kako se z njo uspešno dogovoriti
- Katere točke so ključne pri reševanju pritožb/reklamacij
- O odgovornosti pri reševanju težav in kaj to pomeni v praksi
- Kako nastale probleme izkoristiti za to, da do njih ne bo več prihajalo
- Kako izboljšati proces reševanja reklamacij in odnos do strank v podjetju
Prijave: Razvojna agencija Zgornje Gorenjske, Urška Luks - 04 581 34 17 ali urska.luks@ragor.si.
PRIJAVE SO OBVEZNE. ŠTEVILO MEST JE OMEJENO.
Udeležba je brezplačna.