Javni razpis za spodbujanje razvoja gospodarstva v občini Bohinj v letu 2023
Osnovni podatki
Občina Bohinj na podlagi Odloka o proračunu Občine Bohinj za leto 2023 (Uradni vestnik Občine Bohinj, št. 3/23) in Pravilnika o dodeljevanju državnih pomoči za spodbujanje razvoja gospodarstva v občini Bohinj (Uradni vestnik Občine Bohinj, št. 3/15, 1/18 in 4/20) objavlja
J A V N I R A Z P I S
za spodbujanje razvoja gospodarstva v občini Bohinj v letu 2023
1. PREDMET JAVNEGA RAZPISA
Predmet javnega razpisa je dodelitev proračunskih sredstev za spodbujanje razvoja gospodarstva na območju občine Bohinj. Namen razpisa je spodbujanje investicij in drugih naložb, ki bodo prispevale k razvoju podjetništva in obrti ter k dvigu konkurenčnosti in kakovosti podjetništva na območju občine Bohinj.
Skupna višina sredstev: 70.000 EUR
Okvirna višina sredstev po posameznih ukrepih:
UKREP: |
Okvirna višina sredstev |
Ukrep 2: Spodbujanje začetnih investicij in investicij v razširjanje dejavnosti in razvoj |
42.000 EUR |
Ukrep 3: Spodbujanje delovanja mladih podjetij |
8.000 EUR |
Ukrep 12: Subvencioniranje stroškov najema poslovnih prostorov in obratov |
10.000 EUR |
Ukrep 14: Ohranjanje obstoječih zaposlitev v trgovinski dejavnosti in dejavnosti javnih storitev na podeželju |
10.000 EUR |
V proračunu Občine Bohinj so v okviru državnih pomoči, ki se bodo dodeljevale po pravilu »de minimis«, zagotovljena sredstva na proračunski postavki 4204 – Ukrepi za dodeljevanje državnih pomoči za spodbujanje in razvoj gospodarstva v občini Bohinj. Sredstva se na podlagi tega razpisa dodeljujejo po pravilu »de minimis«.
Skupni znesek pomoči, dodeljen istemu prejemniku oziroma enotnemu podjetju na podlagi pravila »de minimis« ne sme presegati 200.000,00 EUR v obdobju zadnjih treh proračunskih let, ne glede na obliko ali namen pomoči ter ne glede na to ali se pomoč dodeli iz sredstev države, občine ali Unije (v primeru podjetij, ki delujejo v cestno prometnem sektorju, znaša zgornja dovoljena meja pomoči 100.000,00 EUR).
Višina sredstev, ki se dodeli posameznemu upravičencu, je odvisna od rezultatov ocenjevanja vseh prejetih popolnih vlog, višine zaprošenih sredstev s strani upravičenca ter višine razpoložljivih sredstev. Maksimalna višina sofinanciranja je opredeljena v okviru posameznih ukrepov.
V kolikor sredstva na posameznem ukrepu ne bodo v celoti izkoriščena, se sredstva na podlagi sklepa komisije lahko prerazporedijo na drug ukrep.
2. UPRAVIČENCI
Upravičenci po tem javnem razpisu so samostojni podjetniki ter mikro, male in srednje velike gospodarske družbe registrirane po Zakonu o gospodarskih družbah (ZGD-1).
Upravičenec mora imeti sedež ali lokacijo registrirane poslovne enote (razvidno v poslovnem registru), oziroma stalno prebivališče v občini Bohinj, pri naložbah pa mora biti lokacija naložbe v občini Bohinj, razen če je pri posameznem ukrepu določeno drugače.
Kot upravičenci za dodelitev finančne spodbude so lahko opredeljeni tudi drugi prejemniki sredstev (potencialni podjetniki, fizične osebe), če so posebej navedeni v okviru posameznega ukrepa.
Velikost posamezne gospodarske družbe se določa na podlagi enotnih meril za določanje velikosti podjetij, ki so bila sprejeta z Uredbo Komisije (ES) št. 800/2008.
- Mikro podjetje ima manj kot 10 zaposlenih in ima letni promet in/ali letno bilančno vsoto, ki ne presega 2 milijonov evrov.
- Malo podjetje ima manj kot 50 zaposlenih in ima letni promet in/ali letno bilančno vsoto, ki ne presega 10 milijonov evrov.
- Srednje veliko podjetje ima manj kot 250 zaposlenih ter letni promet, ki ne presega 50 milijonov evrov in/ali letno bilančno vsoto, ki ne presega 43 milijonov evrov.
Enotno podjetje oziroma povezano podjetje pomeni vsa podjetja, ki so med seboj najmanj v enem od naslednjih razmerij:
a) podjetje ima večino glasovalnih pravic delničarjev ali družbenikov drugega podjetja,
b) podjetje ima pravico imenovati ali odpoklicati večino članov upravnega, poslovodnega ali nadzornega organa drugega podjetja,
c) podjetje ima pravico izvrševati prevladujoč vpliv na drugo podjetje na podlagi pogodbe, sklenjene z navedenim podjetjem, ali določbe v njegovi družbeni pogodbi ali statutu,
d) podjetje, ki je delničar ali družbenik drugega podjetja, na podlagi dogovora z drugimi delničarji ali družbeniki navedenega podjetja samo nadzoruje večino glasovalnih pravic delničarjev ali družbenikov navedenega podjetja.
Podjetja, ki so v katerem koli razmerju iz točk (a) do (d) preko enega ali več drugih podjetij, prav tako veljajo za enotno podjetje.
Kot povezana se obravnavajo tudi podjetja, ki imajo z enim ali več povezanimi podjetji katero koli razmerje, opisano v prvem pododstavku, ali vsi investitorji iz odstavka 2.
Kot povezana podjetja se obravnavajo tudi podjetja, ki so med seboj povezana preko fizične osebe ali skupine fizičnih oseb, ki skupno delujejo, če opravljajo svojo dejavnost ali del svoje dejavnosti na istih upoštevnih trgih ali na sosednjih trgih.
3. SPLOŠNA DOLOČILA OZIROMA POGOJI UPRAVIČENOSTI
Splošna določila, ki veljajo ne glede na ukrep opredeljen v tem pravilniku so sledeča:
- pomoč se lahko dodeli samo upravičencem, ki so opredeljeni v okviru posameznega ukrepa,
- pomoč se dodeli na podlagi vloge z elementi poslovnega načrta (osnovni podatki o investitorju, podatki o investiciji, časovni potek investicije, stroški investicije). Podrobna vsebina in oblika se določita v razpisni dokumentaciji po posameznih ukrepih,
- upravičenec lahko kandidira samo za naložbo, ki jo lahko izvede v celoti in v skladu z veljavnimi predpisi,
- Občina Bohinj lahko v javnem razpisu pri posameznih ukrepih določi podrobnejše pogoje, omejitve ter upravičence za dodelitev sredstev,
- naložba, za katero se dodeli pomoč, mora ostati v lasti upravičenca vsaj 2 leti od dokončanja naložbe, če ni v okviru posameznega ukrepa določeno drugače,
- pomoč se ne dodeljuje podjetjem, ki so storitev ali material naročili pri lastniško povezanem podjetju,
- upravičenec oziroma podjetje, ki kandidira na razpisu mora poslovati neprekinjeno vsaj 2 leti od prejema sredstev,
- delovno mesto, za katero je pridobljena pomoč, se mora ohraniti vsaj 2 leti po prejemu pomoči
- naložba, za katero se dodeli pomoč, se ne sme uporabljati v nasprotju z namenom dodelitve sredstev,
- če je prejemnik za iste upravičene stroške prejel ali namerava prejeti tudi drugo državno pomoč, skupni znesek prejete pomoči ne sme preseči dovoljenih intenzivnosti državnih pomoči,
- upravičenec, ki pridobi pomoč na podlagi tega pravilnika, mora voditi predpisano dokumentacijo, določeno z javnim razpisom in sklenjeno pogodbo o dodelitvi sredstev, ter jo hraniti vsaj še 10 let po izvedenem zadnjem izplačilu,
- Občina Bohinj bo hranila evidenco o individualni pomoči »de minimis« 10 let od datuma dodelitve pomoči,
- vsi računi oziroma poslovne listine, ki se uveljavljajo pri posameznih ukrepih morajo biti zavedeni v poslovnih knjigah upravičenca in morajo biti izdani na ime upravičenca,
- vsi računi morajo biti poravnani s strani upravičenca (podjetja),
- gotovinska plačila se upoštevajo do zakonsko določenega najvišjega zneska poslovanja. Pri plačevanju z gotovino v RS je predpisana omejitev, plačevanja za blago ali storitve, v višini 420 EUR (končni znesek, vključno z DDV).
- DDV ni upravičen strošek.
Pomoč ne sme biti:
- pogojena s prednostjo rabe domačega blaga pred rabo uvoženega,
- namenjena izvozu oziroma z izvozom povezanim dejavnostim v tretje države ali države članice, kot je pomoč, neposredno povezana z izvoženimi količinami, z ustanovitvijo in delovanjem distribucijske mreže ali drugimi tekočimi izdatki, povezanimi z izvozno dejavnostjo,
- dodeljena za nabavo vozil za prevoz tovora v podjetjih, ki opravljajo komercialni cestni tovorni prevoz.
Do prejema pomoči po tem javnem razpisu niso upravičena podjetja oziroma fizične osebe:
- ki so v stečajnem postopku, postopku prisilne poravnave ali likvidacije,
- ki so opredeljena kot podjetja v težavah in dobivajo pomoč po posebnem programu za reševanje in prestrukturiranje,
- ki so že prejela državno pomoč po tem pravilniku in naložbe oziroma storitve niso izvedla v skladu s podpisano pogodbo,
- ki so že koristila pomoč za posamezne namene do višine, ki jo omogočajo posamezna pravila državnih pomoči,
- ki nimajo pravočasno in v celoti izpolnjenih pogodbenih obveznosti do Občine Bohinj iz predhodnih javnih razpisov, če so na njih sodelovala,
- ki nimajo poravnanih obveznosti iz naslova davkov, prispevkov in drugih obveznih dajatev ali poslovnih obveznosti, določenih s predpisi,
- iz sektorja ribištva in akvakulture,
- primarne proizvodnje kmetijskih proizvodov iz seznama v Prilogi I k Pogodbi o ustanovitvi Evropske skupnosti,
- predelave in trženja kmetijskih proizvodov iz seznama v Prilogi I k Pogodbi v naslednjih primerih: a) če je znesek pomoči določen na podlagi cene ali količine zadevnih proizvodov, ki so kupljeni od primarnih proizvajalcev ali jih zadevna podjetja dajo na trg, b) če je pomoč pogojena s tem, da se delno ali v celoti prenese na primarne proizvajalce.
Obdobje upravičenih stroškov
Subvencionirani bodo izključno stroški, ki bodo nastali in bodo izvedeni ter plačani v celoti v obdobju od 1. 9. 2022 do 31. 8. 2023.
Računi morajo biti izdani znotraj zgoraj navedenega obdobja in se morajo glasiti na podjetje. Prav tako mora biti znotraj navedenega obdobja izvedeno tudi celotno plačilo.
4. UKREPI
Ukrep 2: Spodbujanje začetnih investicij in investicij v razširjanje dejavnosti in razvoj
Predmet pomoči: sofinanciranje začetnih investicij in investicij v razširjanje in razvoj
Upravičenci:
- samostojni podjetniki ter mikro, male in srednje velike gospodarske družbe registrirane po Zakonu o gospodarskih družbah (ZGD-1).
Pogoji:
- naložba se mora izvesti na območju občine Bohinj in se ohraniti vsaj 5 let po njenem zaključku,
- za naložbo se šteje investicija v opredmetena osnovna sredstva (stroji in oprema, nakup zemljišč, stroški komunalnega in infrastrukturnega opremljanja zemljišč, stroški gradnje in/ali nakupa objekta),
- za naložbo se šteje tudi investicija v neopredmetena sredstva kot so nakup programske opreme, licence, patentov in nepatentiranega tehničnega znanja,
- stroji in oprema se ne dajejo v najem drugim pravnim ali fizičnim osebam,
- naložba mora predstavljati začetno investicijo ali investicijo za razširitev oziroma razvoj obstoječega obrata v smislu bistvenih sprememb proizvoda ali proizvodnega procesa v predelovalni, storitveni ali raziskovalno-razvojni dejavnosti. Povečanje obsega proizvodnje ali storitev, ki jih prijavitelj že opravlja, se po tem ukrepu ne šteje za upravičeno.
- stroji in oprema se morajo uporabljati za dejavnost, ki je predmet prijave na javni razpis, prijavitelj pa ima to dejavnost registrirano v uradnem poslovnem registru.
Upravičeni stroški:
- strošek nakupa zemljišč
- strošek komunalnega in infrastrukturnega opremljanja zemljišč
- stroške gradnje ali nakupa objekta
- strošek nakupa strojev ali opreme
- strošek izdelave projektne in investicijske dokumentacije
- strošek licence
- strošek programske opreme
- strošek nakupa patenta
- strošek nakupa nepatentiranega tehničnega znanja
Višina sofinanciranja:
Pomoč se glede na posamezno obliko dodeljevanja pomoči omeji:
- dotacije – do 30% upravičenih stroškov posamezne investicije
- znižanje komunalnega prispevka za 50 % oziroma največ 2.000,00 EUR.
Znesek pomoči: Sofinanciranje upravičenih stroškov ne sme presegati 30% upravičenih stroškov posamezne investicije oziroma lahko znaša največ 4.000,00 EUR.
V primeru, da bo znesek sofinanciranja upravičenih stroškov nižji od 200,00 EUR na vlogo, se vloga zavrne. Pri dodelitvi sredstev se upoštevajo neto stroški (brez vključenega DDV).
Za znižanje komunalnega prispevka se sofinancira 50 % strošek komunalnega prispevka oziroma največ 2.000,00 EUR.
Instrument dodeljevanja sredstev:
- dotacije,
- znižanje občinskih dajatev (znižanje komunalnega prispevka; znižanje odmere za nadomestilo za uporabo stavbnega zemljišča).
Upošteva se nakup novih osnovnih sredstev, in sicer:
- računalniška strojna in programska oprema samo za podjetja, ki so registrirana manj kot 12 mesecev. Ne upoštevajo se računalniški programi za igralne avtomate,
- stroji in naprave ter druga osnovna sredstva namenjena za proizvodno ali storitveno dejavnost, kot so: gradbeni stroji, dvigala, pralni stroji za čistilnice, šivalni stroji, posebne žage, tiskarski stroji, sušilniki, ipd.,
- osnovna sredstva, ki so zavedena v knjigovodskih listinah prijavitelja in se amortizirajo. Ne upoštevajo se osnovna sredstva, ki niso v lasti družbe ali samostojnega podjetnika, ki se prijavlja na javni razpis (ne upošteva se poslovni najem osnovnega sredstva – leasing),
- osnovna sredstva, ki se pričnejo uporabljati v letu prijave na podlagi pogojev javnega razpisa (rok za oddajo dokazil o realizaciji naložb).
Omejitve:
- prijavitelj lahko v okviru tega ukrepa predloži največ 2 vlogi (posebej za nakup opreme in posebej za investicije)
- podjetja po ZGD-1 in samostojni podjetniki, ki so investirali v turistične nastanitvene kapacitete vseh vrst, niso upravičeni do sofinanciranja po tem ukrepu
- prijavitelj lahko v okviru tega ukrepa predloži največ 10 računov za osnovna sredstva in 5 računov za gradbena in obrtniška dela (omejitev ne velja za prijavitelje za večje investicije)
- sofinancira se osnovno sredstvo (oprema) z minimalno vrednostjo 200,00 EUR (brez DDV) za kos oz. artikel
- sofinancira se gradbena in obrtniška dela z minimalno vrednostjo 200,00 EUR (brez DDV) za zaključeno investicijo
- v primeru, da je vrednost osnovnega sredstva oziroma gradbenih in obrtniških del nižja od navedene, se strošek ne upošteva.
Dokazila:
1. Kopija dokumentacije, ki dokazuje posamezno investicijo (gradbeno dovoljenje, kupoprodajne pogodbe, specifikacije nabavljenih investicijskih sredstev ipd).
2. Kopija računov, pogodb za vse navedene upravičene stroške. Računi se morajo glasiti na podjetje.
3. Potrdila o plačilu. Iz potrdila o plačilu mora biti razvidno, da je račun plačalo podjetje. V kolikor je bila narejena kompenzacija priložite ustrezne računovodske listine. Za gotovinska plačila mora biti iz računa razvidno, da je način plačila gotovinski. Izpis konto kartic, tabele v excelu in podobni dokumenti niso ustrezno dokazilo o plačilu.
4. Izpis iz Registra opredmetenih osnovnih sredstev (razvidna mora biti številka osnovnega sredstva, nabavna vrednost, datum nabave in aktiviranja, ipd. V kolikor je za eno osnovno sredstvo več računov se priloži točna specifikacija izračuna vrednosti za to osnovno sredstvo. Samostojnim podjetnikom, ki imajo status normiranca, dokazila ni potrebno priložiti).
5. Potrdilo FURS o plačilu davkov in drugih obveznih dajatev, ki ne sme biti starejše kot 15 dni, šteto od dneva oddaje vloge.
6. Dokazilo o izvedeni investiciji (npr. fotografija, kopija projektne dokumentacije oz. elektronska verzija, kopija izpisa iz Zemljiške knjige, kopija dokazila o licenci, prometno dovoljenje za registrirana vozila ipd.)
7. Dokazilo o letu izdelave opreme (če je oprema rabljena).
Ukrep 3: Spodbujanje delovanja mladih podjetij
Predmet pomoči: sofinanciranje delovanja mladih podjetij in spodbujanje nastajanja novih.
Upravičenci:
- samostojni podjetniki ter mikro, male in srednje velike gospodarske družbe registrirane po Zakonu o gospodarskih družbah (ZGD-1), ki kandidirajo za sredstva in v letu prijave na razpis še ni minilo štiri ali več let od njihove ustanovitve.
Upravičeni stroški:
- stroški za računovodske storitve,
- prispevek za članstvo v strokovnih zbornicah in združenjih,
- stroški specialističnih svetovanj s področja davkov, delovnega in gospodarskega prava, računovodstva in trženja.
Višina sofinanciranja:
- sofinanciranje upravičenih stroškov do 100% vrednosti
Znesek pomoči:
Sofinanciranje upravičenih stroškov ne sme presegati 100% upravičenih stroškov posamezne investicije oziroma lahko znaša največ 2.000,00 EUR.
V primeru, da bo znesek sofinanciranja upravičenih stroškov nižji od 200,00 EUR na vlogo, se vloga zavrne.
Instrument dodeljevanja sredstev:
- dotacije.
Dokazila:
1. Kopija računov, pogodb za vse navedene upravičene stroške. Računi se morajo glasiti na podjetje.
2. Potrdila o plačilu. Iz potrdila o plačilu mora biti razvidno, da je račun plačalo podjetje. V kolikor je bila narejena kompenzacija priložite ustrezne računovodske listine. Za gotovinska plačila mora biti iz računa razvidno, da je način plačila gotovinski. Izpis konto kartic, tabele v excelu in podobni dokumenti niso ustrezno dokazilo o plačilu.
3. Potrdilo FURS o plačilu davkov in drugih obveznih dajatev, ki ne sme biti starejše kot 15 dni, šteto od dneva oddaje vloge.
Ukrep 12: Sofinanciranje stroškov najema poslovnih prostorov in obratov
Predmet pomoči:
- subvencioniranje stroškov najema poslovnih prostorov in obratov.
Upravičenci:
- samostojni podjetniki ter mikro, male in srednje velike gospodarske družbe registrirane po Zakonu o gospodarskih družbah (ZGD-1)
Pogoji:
- strošek najemnine mora biti v skladu z običajnimi tržnimi cenami in običajnim poslovanjem podjetja
- najemniki občinskih prostorov niso upravičeni do pomoči v okviru tega ukrepa.
Upravičeni stroški:
- strošek najema poslovnih prostorov ali obratov.
Višina sofinanciranja:
- sofinanciranje upravičenih stroškov do 50%
Znesek pomoči: Sofinanciranje upravičenih stroškov ne sme presegati 50 % upravičenih stroškov, pri čemer maksimalna višina ne more presegati 3.000,00 EUR na upravičenca. V primeru, da bo znesek sofinanciranja upravičenih stroškov nižji od 100,00 EUR na vlogo, se vloga zavrne. Pri dodelitvi sredstev se upoštevajo neto stroški (brez vključenega DDV).
Instrument dodeljevanja sredstev:
- dotacije.
Omejitve:
- prijavitelj lahko v okviru tega ukrepa predloži največ 1 vlogo,
- prijavitelj ne sme imeti istega naslova lastnika podjetja oz. družbenika podjetja in naslova opravljanja dejavnosti stalnega prebivališča in opravljanja dejavnosti,
- najem nastanitvenih kapacitet ni upravičen strošek,
- sofinancira se le strošek najemnin za poslovne prostore oziroma obrate, ki se nahajajo v občini Bohinj.
Dokazila:
1. Kopija računov, pogodb za vse navedene upravičene stroške. Računi se morajo glasiti na podjetje.
2. Potrdila o plačilu Iz potrdila o plačilu mora biti razvidno, da je račun plačalo podjetje. V kolikor je bila narejena kompenzacija priložite ustrezne računovodske listine. Za gotovinska plačila mora biti iz računa razvidno, da je način plačila gotovinski. V primeru, a je najemodajalec fizična oseba, je potrebno priložiti dokazilo o plačilu akontacije dohodnine. Iz potrdila o plačilu mora biti razvidno, da je račun plačalo podjetje.
Izpis konto kartic, tabele v excelu in podobni dokumenti niso ustrezno dokazilo o plačilu.
3. Kopija najemne pogodbe.
4. Potrdilo FURS o plačilu davkov in drugih obveznih dajatev, ki ne sme biti starejše kot 15 dni, šteto od dneva oddaje vloge.
Ukrep 14: Ohranjanje obstoječih zaposlitev v trgovinski dejavnosti in dejavnosti javnih storitev na podeželju
Predmet pomoči:
− sofinanciranje ohranitve obstoječih delovnih mest in samozaposlitev.
Upravičenci:
− samostojni podjetniki ter mikro, male in srednje velike gospodarske družbe registrirane po Zakonu o gospodarskih družbah (ZGD-1).
Splošni pogoji:
− Sofinancira se obstoječe zaposlitve ali samozaposlitve v trgovinah ter podjetjih, ki so pomembne za občane in druge prebivalce v smislu zagotavljanja osnovnih dobrin ter storitev v naseljih.
− Prednostno se sofinancira zaposlitve ter samozaposlitve v trgovinah z živili, kmetijsko opremo, tehnično opremo ali elektrotehniko ter zaposlitve v podjetjih, kjer občani in drugi prebivalci lahko koristijo poštne storitve.
− Prednostno se zagotavlja sofinanciranje v podjetjih iz prejšnje alineje, ki imajo sedež ali poslovno enoto izven upravnega središča (Bohinjska Bistrica), razen v primerih, ko se le-tu nahaja/jo kot edine tovrstne trgovine ali storitve, ki prinašajo korist vsem prebivalcem Bohinja.
− Obstoječa zaposlitev ali samozaposlitev mora biti izvedena pri podjetju ali poslovni enoti na območju občine Bohinj.
− Delovno mesto, za katerega se dodeli finančna pomoč, se mora ohraniti vsaj 2 leti po zadnjem prejemu pomoči. V primeru, da se delovno mesto ukine pred potekom 2 let po zadnjem prejemu pomoči, mora prejemnik dodeljenih sredstev le-ta vrniti. Rok za vračilo sredstev je 90 delovnih dni od dneva prejema poziva.
− Zaposlitev se dokaže z M1 obrazcem ter pogodbo o zaposlitvi in ostalimi dokazili opredeljenimi v razpisu.
− Samozaposlitev se dokaže z dokazilom o registraciji podjetja in potrjenim obrazcem M1/M2.
Dodatni pogoji:
- sofinanciranje obstoječih zaposlitev v trgovinah z živili ali kmetijsko opremo:
o Na območju krajevne skupnosti Bohinjska Bistrica se sofinancira obstoječe zaposlitve v trgovinah z živili ali kmetijsko opremo, ki imajo sedež podjetja v Bohinju in ne ležijo v naselju Bohinjska Bistrica ali Ribčev Laz
o Na območju krajevne skupnosti Stara Fužina se sofinancira obstoječe zaposlitve v trgovinah z živili ali kmetijsko opremo, ki imajo sedež podjetja v Bohinju
o Na območju KS Srednja vas se sofinancira zaposlitve v trgovinah z živili ter trgovine s kmetijsko opremo, ki imajo sedež ali poslovno enoto podjetja na območju krajevne skupnosti Srednja vas
- Sofinanciranje obstoječih zaposlitev v trgovinah s tehnično opremo ali elektrotehniko:
o Sofinancira se obstoječe zaposlitve v trgovinah, ki v večini prodajajo tehnično opremo ali elektrotehniko (elektrotehnika, bela tehnika, orodja, oprema za dom, vrt, gradbeni pripomočki, ipd..)
- Sofinanciranje obstoječih zaposlitev v poštnih poslovalnicah:
o Sofinancira se obstoječe zaposlitve v poslovalnicah oziroma podjetjih, ki opravljajo poštne storitve na območju Bohinja, ki ležijo izven naselja Bohinjska Bistrica
Upravičeni stroški:
− stroški v višini do 3 minimalnih mesečnih bruto plač.
Višina sofinanciranja:
− višina sofinanciranja upravičenih stroškov do 100%, vendar maksimalna višina sofinanciranja ne more presegati 3 minimalnih mesečnih plač na vlogo.
Instrument dodeljevanja sredstev:
− dotacije.
Realizacija projekta:
− zaposlitev na delovno mesto, ki je predmet prijave na razpis, mora obstajati ves čas upravičenega obdobja
Omejitve:
− Prijavitelj, ki je v zadnjih 2 letih za zaposlenega že prejel sredstva po tem Pravilniku iz ukrepa za odpiranje novih delovnih mest oz. v tekočem letu zaproša ali bi bil upravičen za dodelitev sredstev za prvo zaposlitev ali samozaposlitev po tem Pravilniku, ni upravičen do dodelitve pomoči po tem ukrepu.
− Ohranitev delovnega mesta in samozaposlitve se sofinancira samo v primeru, da ima podjetje ali samostojni podjetnik registriran sedež ali poslovno enoto v obratu za katerega oddaja vlogo.
− Prijavitelj lahko v okviru tega ukrepa predloži največ 2 vlogi
Dokazila:
1. Kopija pogodbe o zaposlitvi.
2. Kopija potrjenega obrazca M1 s strani ZZZS.
3. Potrdilo FURS o plačilu davkov in drugih obveznih dajatev, ki ne sme biti starejše kot 15 dni, šteto od dneva oddaje vloge.
5. MERILA
Merila za vrednotenje vlog so sestavni del razpisne dokumentacije.
6. RAZPISNA DOKUMENTACIJA
Vloge s potrebnimi prilogami se bodo oddajale preko spletne aplikacije, ki bo dostopna na spletnih straneh: https://bohinj.tendee.net/ in https://obcina.bohinj.si/.
Vpis v aplikacijo in registracija uporabnika v sistem bo mogoča od 10. maja 2023 dalje.
Priporočamo vam, da se čim prej registrirate v aplikaciji, saj proces vzame nekaj časa.
7. ROK IN NAČIN DOSTAVE VLOG
Vlagatelji oddajo svoje vloge v obliki kontrolnih obrazcev v sprejemno pisarno Občine Bohinj ali pošljejo priporočeno po pošti na naslov: Občina Bohinj, Triglavska cesta 35, 4264 Bohinjska Bistrica. Na zaprti kuverti naj vlagatelji navedejo tudi ime in točen naslov pošiljatelja.
Pred oddajo kontolnega obrazca mora biti vloga oddana preko spletne aplikacije. Kontrolni obrazec natisnete iz aplikacije po zaključku vnosa vloge v aplikaciji.
Morebitna dokumentacija (računi, dokazila o plačilu itd.), ki bo oddana v fizični obliki in ne bo vpisana v spletni aplikaciji, ne bo upoštevana. Vpis v aplikacijo je nujen zaradi pravilnega izračuna sofinanciranja.
Rok za oddajo vlog v spletno aplikacijo ter pošiljanje kontrolnih obrazcev je do vključno 1. 9. 2023. Kontrolne obrazce prinesite osebno v sprejemno pisarno Občine Bohinj ali jih pošljite priporočeno po pošti.
Kontrolni obrazci morajo biti oddani v zaprti ovojnici, ki je ustrezno označena. Na sprednji strani ovojnice mora biti izpisano:
»NE ODPIRAJ – JAVNI RAZPIS – GOSPODARSTVO 2023«.
Na hrbtni strani ovojnice (oz. v levem zgornjem kotu na prednji strani) morajo biti navedeni podatki o vlagatelju: ime in priimek ter naslov (če gre za fizično osebo) oz. naziv in naslov (če gre za pravno osebo). Za pravilno oddajo prijave je v pomoč vlagateljem priložena že izdelana naslovnica, ki jo lahko vlagatelji prilepijo na kuverto za oddajo vloge na javni razpis.
Nepravilno oz. nepopolno označene ovojnice, bodo s sklepom zavržene.
8. OBRAVNAVA VLOG IN POSTOPEK ODOBRITVE
Postopek javnega razpisa bo vodila Komisija za izvedbo postopka javnega razpisa (v nadaljevanju Komisija). Odpiranje vlog bo izvedeno v roku enega tedna po roku za oddajo vlog in ne bo javno. Vloga, ki jo bo vložila neupravičena oseba in nepravočasne vloge, bodo s sklepom zavržene.
Komisija bo pregledala prispele vloge in jih ocenila na podlagi pogojev in meril, ki so navedeni v javnem razpisu. V primeru nepopolne vloge, bo Komisija pisno pozvala vlagatelja, da jo dopolni v roku 8 dni. Nepopolne prijave, ki jih prosilci do naknadnega roka ne bodo dopolnili, bodo s sklepom zavržene, neustrezno dopolnjene pa z odločbo zavrnjene. Zoper sklep ima vlagatelj pravico do pritožbe v osmih dneh od dneva vročitve sklepa. O pritožbi odloča župan Občine Bohinj. Odločitev župana je dokončna. Proti dokončnemu upravnemu aktu, zoper katerega ni več mogoče vložiti rednih pravnih sredstev, je dopusten upravni spor pred upravnim sodiščem.
Pred ocenjevanjem popolnih vlog bo Komisija preverila, ali vloga ustreza predmetu in vsem pogojem razpisa. V primeru, da vloga ne bo izpolnjevala pogojev in določil, je Komisija ne bo ocenjevala in bo vlogo zavrgla.
Komisija nato oceni vse popolne vloge na podlagi meril za vrednotenje vlog in pripravi predlog razdelitve sredstev. Na podlagi končnega predloga razdelitve sredstev s strani Komisije direktor občinske uprave oziroma pooblaščena oseba odloči o dodelitvi sredstev s sklepom, ki ga posreduje vsem vlagateljem, in sicer najpozneje v roku 30 dni od odpiranja vlog. Zoper sklep o dodelitvi sredstev ima vlagatelj pravico do pritožbe v roku 8 (osem) dni od dneva vročitve sklepa o dodelitvi sredstev. O pritožbi odloča župan Občine Bohinj. Odločitev župana je dokončna. Proti dokončnemu upravnemu aktu, zoper katerega ni več mogoče vložiti rednih pravnih sredstev, je dopusten upravni spor pred upravnim sodiščem.
Sklep postane izvršljiv z dnem dokončnosti le-tega. Vlagatelji imajo možnost podati izjavo, da se odpovedujejo pravici do pritožbe, v tem primeru sklep postane dokončen že pred potekom pritožbenega roka.
Po pravnomočnosti sklepa o dodelitvi sredstev se z upravičenci sklene pogodba, v kateri bodo navedeni podrobnejši pogoji koriščenja sredstev ter se opredelijo morebitna dokazila o izpolnitvi prevzetih obveznosti.
9. DODATNE INFORMACIJE
Vse dodatne informacije v zvezi z javnim razpisom in vprašanja zainteresirani lahko dobijo na Razvojni agenciji Zgornje Gorenjske, Spodnji Plavž 24e, Jesenice. Kontaktna oseba: Eldina Čosatović, mag. posl. ved; 04/581-34-19; dina@ragor.si in na Občini Bohinj, kontaktna oseba: Tanja Mencinger, telefon; 04/577 01 28; tanja.mencinger@obcina.bohinj.si.
Za prijavitelje bo organizirana delavnica, na kateri bomo predstavili vsebino javnega razpisa ter spletno aplikacijo za oddajo vlog in nudili pomoč prijaviteljem pri registraciji v aplikacijo.
Vabilo na delavnico bo objavljeno na spletni strani Občine Bohinj. Prijave na delavnico bodo obvezne.