Javni razpis za spodbujanje razvoja gospodarstva v občini Bohinj v letu 2024
Osnovni podatki
Občina Bohinj na podlagi Odloka o proračunu Občine Bohinj za leto 2024 (Uradni vestnik Občine Bohinj, št. 13/23) in Pravilnika o dodeljevanju pomoči za spodbujanje razvoja gospodarstva v občini Bohinj (Uradni vestnik Občine Bohinj, št. 4/24) objavlja
J A V N I R A Z P I S
za spodbujanje razvoja gospodarstva v občini Bohinj v letu 2024
1. PREDMET JAVNEGA RAZPISA
Predmet javnega razpisa je dodelitev proračunskih sredstev za spodbujanje razvoja gospodarstva na območju občine Bohinj. Namen razpisa je zagotavljati učinkovito, spodbudno in odzivno lokalno podporno okolje za potencialne podjetnike in delujoča podjetja v vseh fazah njihovega razvoja. podbujanje investicij in drugih naložb, ki bodo prispevale k razvoju podjetništva in obrti ter k dvigu konkurenčnosti in kakovosti podjetništva na območju občine Bohinj.
Skupna višina sredstev: 60.000 EUR
Okvirna višina sredstev po posameznih ukrepih:
UKREP 2: Spodbujanje trajnostne preobrazbe podjetij |
5.000 € |
UKREP 3: Spodbujanje razvojnih naložb v nove dejavnosti, proizvode in storitve |
25.000 € |
UKREP 6: Ohranjanje zaposlitev in poslovanja v kritičnih gospodarskih dejavnostih |
30.000 € |
60.000 € |
V proračunu Občine Bohinj so v okviru državnih pomoči, ki se bodo dodeljevale po pravilu »de minimis«, zagotovljena sredstva na proračunski postavki 4204 – Ukrepi za dodeljevanje državnih pomoči za spodbujanje in razvoj gospodarstva v občini Bohinj. Sredstva se na podlagi tega razpisa dodeljujejo po pravilu »de minimis«.
2. SPLOŠNA DOLOČILA DE MINIMIS UREDBE KOMISIJE (EU) ŠT. 2023/2831
(1) Do de minimis pomoči v skladu z Uredbo Komisije (EU) št. 2023/2831 niso upravičena podjetja dejavna v:
- primarni proizvodnji ribiških proizvodov in proizvodov iz akvakulture;
- predelavi in trženju ribiških proizvodov in proizvodov iz akvakulture, kadar je znesek pomoči določen na podlagi cene ali količine proizvodov, nabavljenih ali danih na trg;
- primarni proizvodnji kmetijskih proizvodov iz seznama v Prilogi I k Pogodbi o ustanovitvi Evropske skupnosti;
- predelavi in trženju kmetijskih proizvodov iz seznama v Prilogi I k Pogodbi o ustanovitvi Evropske skupnosti, v enem od naslednjih primerov: (i) kadar je znesek pomoči določen na podlagi cene oziroma količine takih proizvodov, ki so nabavljeni od primarnih proizvajalcev ali jih je na trg dalo zadevno podjetje; (ii) kadar je pomoč pogojena s tem, da se delno ali v celoti prenese na primarne proizvajalce.
(2) Če je podjetje dejavno v enem od sektorjev iz prvega odstavka tega člena, poleg tega pa je dejavno v enem ali več drugih sektorjev, ki spadajo na področje uporabe te uredbe, ali opravlja še druge dejavnosti, ki spadajo na področje uporabe Uredbo Komisije (EU) št. 2023/2831, se ta uredba uporablja za pomoč, dodeljeno v zvezi s slednjimi sektorji ali dejavnostmi, pod pogojem, da podjetje na ustrezen način, kot je ločevanje dejavnosti ali ločevanje računovodskih izkazov, zagotovi, da dejavnosti v sektorjih, ki so izključeni iz področja uporabe te uredbe, niso deležne pomoči de minimis, dodeljene v skladu s Uredbo Komisije (EU) št. 2023/2831.
(3) Pomoč ne bo namenjena izvozu oziroma z izvozom povezane dejavnosti v tretje države ali države članice, kot je pomoč, neposredno povezana z izvoznimi količinami, z ustanovitvijo in delovanjem distribucijske mreže ali drugimi tekočimi izdatki, povezanimi z izvozno dejavnostjo.
(4) Pomoč ne bo pogojena s prednostno rabo domačih proizvodov pred uvoženimi.
(5) Do finančnih spodbud niso upravičeni tisti subjekti, ki nimajo poravnanih zapadlih obveznosti do občine ali do države.
(6) Do sredstev za razvoj niso upravičena mikro, majhna in srednje velika podjetja, ki so po zakonu, ki ureja prisilno poravnavo, stečaj ali likvidacijo, v prisilni poravnavi, stečaju ali likvidaciji ter so kapitalsko neustrezna, kar pomeni, da je izguba tekočega leta skupaj s prenesenimi izgubami dosegla polovico osnovnega kapitala družbe.
(7) Skupni znesek pomoči dodeljena istemu upravičencu oziroma enotnemu podjetju na podlagi pravila »de minimis« v skladu z Uredbo Komisije (EU) št. 2023/2831 ne sme preseči 300.000,00 EUR v obdobju zadnjih treh let, ne glede na obliko in namen pomoči ter ne glede na to, ali se pomoč dodeli iz sredstev države, občine ali Unije.
3. KUMULACIJA DE MINIMIS POMOČI
(1) Pomoč de minimis se ne sme kumulirati z državno pomočjo v zvezi z istimi upravičenimi stroški ali državno pomočjo za isti ukrep za financiranje tveganja, če bi se s takšno kumulacijo presegla največja intenzivnost pomoči ali znesek pomoči.
(2) Pomoč de minimis, dodeljena v skladu z Uredba Komisije (EU) št. 2023/2831, se lahko kumulira s pomočjo de minimis, dodeljeno v skladu z Uredbo Komisije (EU) št. 1408/2013 in (EU) št. 717/2014 do ustrezne zgornje meje iz člena 3(2) Uredbe Komisije (EU) št. 2023/2831.
(3) Pomoč de minimis, dodeljena v skladu z Uredba Komisije (EU) št. 2023/2831 se lahko kumulira s pomočjo de minimis, dodeljeno v skladu z Uredbo Komisije (EU) št. 2023/2832.
4. OBVEZNOSTI PREJEMNIKA DO POMOČI
(1) Prejemnik pomoči mora imeti za nakazilo dodeljenih sredstev odprt transakcijski račun.
(2) Prejemnik mora k vlogi predložiti:
- pisno izjavo o vseh drugih pomočeh de minimis, ki jih je upravičenec oziroma enotno podjetje prejelo na podlagi te ali drugih odredb de minimis v obdobju treh let,
- pisno izjavo o drugih že prejetih (ali zaprošenih) pomočeh za iste upravičene stroške in zagotovilo, da z dodeljenim zneskom pomoči de minimis, ne bo presežena zgornja meja de minimis pomoči ter intenzivnost pomoči po drugih predpisih;
- seznam podjetij, s katerimi je lastniško povezan, tako da se preveri skupen znesek že prejetih de minimis pomoči za vsa, z njim povezana podjetja.
(3) Prejemnik pomoči mora hraniti vso dokumentacijo, ki je bila podlaga za odobritev pomoči po tem razpisu, deset let od datuma prejema pomoči iz tega razpisa.
5. SPLOŠNA DOLOČILA, VELJAVNA ZA VSE UKREPE
(1) Upravičenec mora imeti sedež ali poslovno enoto v občini Bohinj, v primeru fizičnih oseb pa stalno bivališče v občini Bohinj.
(2) Upravičenec mora imeti najmanj enega zaposlenega oz. v primeru samostojnega podjetnika izkazovati samozaposlitev, če v okviru posameznega ukrepa ni določeno drugače.
(3) Pomoč se lahko dodeli samo upravičencem, ki so opredeljeni v okviru posameznega ukrepa.
(4) Občina lahko v javnem razpisu pri posameznih ukrepih določi podrobnejše ali dodatne pogoje za dodelitev sredstev.
(5) Pomoč se dodeli za konkreten projekt, ki ga v upravičenem obdobju upravičenec lahko izvede v celoti in v skladu z veljavnimi predpisi.
(6) Projekti morajo biti locirani in se izvajati v občini Bohinj, v kolikor v okviru posameznega ukrepa ni določeno drugače.
(7) Rezultati projekta, za katerega se dodeli pomoč, se ne smejo uporabljati v nasprotju z namenom dodelitve sredstev.
(8) V primeru dodelitve pomoči, v kolikor v okviru posameznega ukrepa ni določeno drugače, mora upravičenec oz. njegovo podjetje:
a. poslovati neprekinjeno in izvajati dejavnost za katero je prejel pomoč še vsaj 2 leti od prejema pomoči;
b. ohraniti v lasti osnovna sredstva, za katera je pridobil pomoč, še vsaj 2 leti od prejema pomoči;
c. ohraniti delovno mesto, za katero je pridobljena pomoč, še vsaj 2 leti od prejema pomoči.
(9) Vsi računi oziroma poslovne listine, ki se uveljavljajo pri posameznih ukrepih morajo biti zavedeni v poslovnih knjigah upravičenca, biti izdani na ime upravičenca in plačani s strani upravičenca.
(10) DDV ni upravičen strošek.
(11) Pomoč se ne dodeljuje:
- podjetjem, ki so izvedbo del, storitev ali material naročili pri lastniško povezanem podjetju ali lastniško povezani fizični osebi;
- podjetjem, ki so izvedbo del, storitev ali material naročili pravni ali fizični osebi, katerih lastniki ali odgovorne osebe, so si med seboj v razmerju zakonec ali izven zakonski partner ali sorodnik do vštetega 2. dednega reda;
- podjetjem in projektom v igralniški dejavnosti;
- podjetjem proti katerim so uvedeni inšpekcijski postopki;
podjetjem, ki so v zadnjih petih letih za isti predmet projekta že prejeli sredstva Občine Bohinj, v kolikor v okviru posameznega ukrepa ni določeno drugače;
- projektom, ki niso skladni z določili veljavnih prostorskih aktov, strategij in programov Občine Bohinj;
- podjetjem, ki so za iste upravičene stroške že prejela sredstva Evropske unije ali javna sredstva Republike Slovenije;
- ne sofinancira se stroškov povezanih s turistično nastanitveno dejavnostjo.
Višina sredstev, ki se dodeli posameznemu upravičencu, je odvisna od rezultatov ocenjevanja vseh prejetih popolnih vlog, višine zaprošenih sredstev s strani upravičenca ter višine razpoložljivih sredstev. Maksimalna višina sofinanciranja je opredeljena v okviru posameznih ukrepov.
V kolikor sredstva na posameznem ukrepu ne bodo v celoti izkoriščena, se sredstva na podlagi sklepa komisije lahko prerazporedijo na drug ukrep.
6. UPRAVIČENCI
Upravičenci do pomoči so:
- samostojni podjetniki in
- mikro, male in srednje velike gospodarske družbe, registrirane po Zakonu o gospodarskih družbah (ZGD-1).
Pod posebnimi pogoji so upravičenci do pomoči tudi:
- v ukrepu št. 1 fizične osebe in
- v ukrepih št. 5 in št. 6 tudi mikro, male in srednje velike zadruge, registrirane po Zakonu o zadrugah (ZZad).
7. DODATNI POGOJI
(1) Vsi računi oziroma poslovne listine, ki se uveljavljajo pri posameznih ukrepih morajo biti zavedeni v poslovnih knjigah upravičenca in morajo biti izdani na ime upravičenca.
(2) Vsi računi morajo biti poravnani s strani upravičenca (podjetja).
(3) Gotovinska plačila se upoštevajo do zakonsko določenega najvišjega zneska poslovanja. Pri plačevanju z gotovino v RS je predpisana omejitev, plačevanja za blago ali storitve, v višini 420 EUR (končni znesek, vključno z DDV).
8. OBDOBJE UPRAVIČENIH STROŠKOV
Subvencionirani bodo izključno stroški, ki so nastali in so izvedeni ter plačani v celoti v obdobju od 1. 9. 2023 do 31. 8. 2024.
Računi morajo biti izdani znotraj zgoraj navedenega obdobja in morajo biti izdani na podjetje.
Znotraj navedenega obdobja mora biti izvedeno tudi celotno plačilo.
9. UKREPI
UKREP 2: Spodbujanje trajnostne preobrazbe podjetij
(1) Namen ukrepa je spodbujanje podjetij k trajnostnemu poslovnemu modelu, ki bo zagotavljal poslovno, družbeno in okoljsko vzdržno poslovanje, konkurenčno prednost na trgu ter večje zadovoljstvo zaposlenih s podjetjem in kupcev z njegovimi trajnostnimi proizvodi oz. storitvami.
(2) Predmet podpore:
- sofinanciranje stroškov pridobivanja zelenih znakov in certifikatov,
- sofinaciranje stroškov strokovnjakov za prilagajanje poslovnih procesov in tehnologij trajnostnim modelom in rešitvam,
- sofinaciranje stroškov strokovnjakov za trajnostno posodabljanje obstoječih ali razvoj novih trajnostnih proizvodov in storitev,
- sofinanciranje stroškov izobraževanj, usposabljanj in mentorjev zaposlenih za trajnostno poslovanje in zeleni prehod,
- sofinanicranje aktivne udeležbe v nacionalnih in mednarodnih raziskavah, na dogodkih in podobnih projektih trajnostnega gospodarstva,
- stroškov prijav na nacionalne in EU razpise povezane z zelenim prehodom,
- sofinanciranje stroškov izboljšanja organizacijskih, kadrovskih in plačnih modelov ter delovnih pogojev v podjetju,
- sofinanciranje priprave revizije poslovne strategije v smeri trajnostnega in ogljično nevtralnega poslovanja,
- sofinanciranje uvajanja digitalnih rešitev za trajnostno rast in preobrazbo,
- sofinanciranje izdelave analiz, študij in podobne dokumentacije za prilagajanje podjetij podnebnim spremembam oz. zmanjševanju vpliva njihovega delovanja na okolje (npr. analize življenjskega cikla izdelkov, energetski pregledi, izračuni ogljičnega odtisa....).
(3) Upravičenci:
- samostojni podjetniki ter mikro, male in srednje velike gospodarske družbe registrirane po Zakonu o gospodarskih družbah (ZGD-1).
(4) Upravičeni stroški:
- stroški zunanjih storitev za vsebine iz predmeta podpore.
(5) Višina pomoči – intenzivnost pomoči:
- do 50% upravičenih stroškov oziroma največ 2.000,00 EUR.
(6) Instrument dodeljevanja sredstev:
- dotacija.
(7) Posebni pogoji:
- Projekt trajnostne preobazbe mora vključevati vsaj dva izmed predmetov podpore.
- Upravičenec mora v vlogi utemeljiti konkretni prispevek projekta k trajnostni preobrazbi poslovanja in/ali prehodu v ogljično nevtralno poslovanje upravičenca.
- Predložitev ustreznih dokazil za izvedbo posamezne aktivnosti (npr. študija, novi interni pravilniki, potrdila o udeležbi, potrdila o pridobljenih certifikatih…).
- ne sofinancira se stroškov povezanih s turistično nastanitveno dejavnostjo.
(8) Dokazila:
1. Kopija računov, pogodb za navedene upravičene stroške. Računi se morajo glasiti na podjetje.
2. Potrdila o plačilu. Iz potrdila o plačilu mora biti razvidno, da je račun plačalo podjetje. V kolikor je bila narejena kompenzacija priložite ustrezne računovodske listine. Za gotovinska plačila mora biti iz računa razvidno, da je način plačila gotovinski. Izpis konto kartic, tabele v excelu in podobni dokumenti niso ustrezno dokazilo o plačilu.
3. Potrdilo FURS o plačilu davkov in drugih obveznih dajatev, ki ne sme biti starejše kot 30 dni, šteto od dneva oddaje vloge.
4. Dokazilo o izvedeni investiciji (npr. kopija projektne dokumentacije)
UKREP 3: Spodbujanje razvojnih naložb v nove dejavnosti, proizvode in storitve
(1) Namen ukrepa: spodbujanje naložb, ki omogočajo razvoj in uvajanje novih dejavnosti, novih inovativnih proizvodov in/ali novih storitev ter s tem vplivajo na dvig konkurenčnosti, dodane vrednosti ali trajnostne preobrazbe upravičenca.
(2) Predmet pomoči:
- sofinanciranje začetnih naložb in naložb v tehnološko in podobno opremo, stroje in naprave.
(3) Upravičenci:
- samostojni podjetniki ter mikro, male in srednje velike gospodarske družbe registrirane po ZGD-1.
(4) Upravičeni stroški:
- strošek nakupa strojev ali opreme,
- strošek gradnje in/ali investicijskega vzdrževanja,
- strošek izdelave projektne in investicijske dokumentacije,
- strošek licence,
- strošek programske opreme,
- strošek nakupa patenta,
- strošek nakupa nepatentiranega tehničnega znanja.
(5) Višina pomoči – intenzivnost pomoči:
- do 50% upravičenih stroškov oziroma največ 4.000,00 EUR,
- v primeru, da bo znesek sofinanciranja upravičenih stroškov nižji od 200,00 EUR na vlogo, se vloga zavrne.
(6) Instrument dodeljevanja sredstev:
- dotacija.
(7) Posebni pogoji:
- Osnovo projekta mora predstavljati nakup strojev, opreme in naprav kot opredmetenih osnovnih sredstev, potrebnih za uvajanje novih dejavnosti, proizvodov in/ali storitev.
- Gradbena dela, projektna in investicijska dokumentacija ter vlaganja v neopredmetena sredstva (nakup programske opreme, licence, patentov in nepatentiranega tehničnega znanja) so upravičeni le, če smiselno dopolnjujejo osnovno naložbo v opremo, so neposredno povezana z vzpostavitvijo nove dejavnosti, proizvoda ali storitve in skupaj ne presegajo 40 % upravičenih stroškov projekta.
- V primeru gradbenih del mora upravičenec k vlogi priložiti pravnomočno gradbeno dovoljenje, v kolikor je to potrebno skladno s predpisi.
- Povečanje obsega proizvodnje obstoječih proizvodov in/ali storitev ali nadomeščanje obstoječih strojev, opreme in naprav se ne šteje za upravičeno.
- Splošna računalniška strojna in splošna programska oprema nista upravičeni.
- Osnovna sredstva, ki so predmet podpore, se morajo uporabljati za dejavnost, ki je predmet prijave na javni razpis, vlagatelj pa ima to dejavnost registrirano v poslovnem registru.
- Osnovna sredstva morajo biti zavedena v knjigovodskih listinah upravičenca in se amortizirati.
- Osnovna sredstva, ki so predmet podpore mora upravičenec uporabljati za izvajanje lastne poslovne dejavnosti in jih ne sme oddajati v najem drugi pravni ali fizični osebi, razen v utemeljenih primerih specifičnih poslovnih dejavnosti.
- Urejanje in opremljanje turističnih sob, apartmajev in drugih turističnih nastanitev ni upravičeno do sofinanciranja.
- Do sofinanciranja niso upravičena osnovna sredstva, ki niso v lasti upravičenca (npr. poslovni najem osnovnega sredstva).
- Ne sofinancira se stroškov povezanih s turistično nastanitveno dejavnostjo.
- Ne sofinanancira se prevoznih sredstev na motorni in električni pogon.
- Prijavitelj lahko v okviru ukrepa predloži največ 10 računov z vrednostjo nad 200,00 EUR (brez DDV). V primeru, da je vrednost računa nižja od 200,00 EUR (brez DDV), se račun ne upošteva.
(8) Dokazila:
1. Dokazilo o novi dejavnosti (sklep o registraciji nove dejavnosti ali dokazilo o obstoječih in novih proizvodih/storitvah)
2. Kopija dokumentacije, ki dokazuje posamezno investicijo (gradbeno dovoljenje, kupoprodajne pogodbe, specifikacije nabavljenih investicijskih sredstev ipd).
3. Kopija računov, pogodb za vse navedene upravičene stroške. Računi se morajo glasiti na podjetje.
4. Potrdila o plačilu. Iz potrdila o plačilu mora biti razvidno, da je račun plačalo podjetje. V kolikor je bila narejena kompenzacija priložite ustrezne računovodske listine. Za gotovinska plačila mora biti iz računa razvidno, da je način plačila gotovinski. Izpis konto kartic, tabele v excelu in podobni dokumenti niso ustrezno dokazilo o plačilu.
5. Izpis iz Registra opredmetenih osnovnih sredstev (razvidna mora biti številka osnovnega sredstva, nabavna vrednost, datum nabave in aktiviranja, ipd. V kolikor je za eno osnovno sredstvo več računov se priloži točna specifikacija izračuna vrednosti za to osnovno sredstvo. Samostojnim podjetnikom, ki imajo status normiranca, dokazila ni potrebno priložiti).
6. Potrdilo FURS o plačilu davkov in drugih obveznih dajatev, ki ne sme biti starejše kot 30 dni, šteto od dneva oddaje vloge.
7. Dokazilo o izvedeni investiciji (npr. fotografija, kopija projektne dokumentacije oz. elektronska verzija, kopija izpisa iz Zemljiške knjige, kopija dokazila o licenci, prometno dovoljenje za registrirana vozila ipd.)
8. Dokazilo o letu izdelave opreme (če je oprema rabljena).
UKREP 6: Ohranjanje zaposlitev in poslovanja v kritičnih gospodarskih dejavnostih
(1) Namen ukrepa je ohranjanje kritičnih gospodarskih dejavnosti v občini Bohinj. Ukrep podpira ohranjanje poslovnih dejavnosti in delovnih mest v panogah, ki so v občini v primanjkljaju ali se nahajajo v izrednih okoliščinah, pri čemer je njihovo delovanje zelo pomembno za življenje in osnovno preskrbo občanov in obiskovalcev občine ali nudijo pomembno podporo delovanju ostalega lokalnega gospodarstva.
(2) Predmet podpore:
- sofinanciranje plače enega delovnega mesta;
- sofinanciranje stroškov najema poslovnih prostorov in obratov;
- sofinanciranje fiksnih stroškov.
(3) Upravičenci:
- samostojni podjetniki ter mikro, male in srednje velike gospodarske družbe registrirane po Zakonu o gospodarskih družbah (ZGD-1),
- mikro, male in srednje velike zadruge, registrirane po ZZad.
(4) Upravičeni stroški:
- stroški dela v višini do največ 6 minimalnih mesečnih bruto plač na letni ravni,
- strošek najema poslovnih prostorov ali obratov,
- drugi fiksni stroški poslovanja.
(5) Višina pomoči – intenzivnost:
- do 50% upravičenih stroškov oziroma največ 3.000,00 EUR.
(6) Instrument dodeljevanja sredstev:
- dotacija.
(7) Posebni pogoji:
- Kritične dejavnosti, ki so upravičene do sofinanciranja so;
o lesno – predelovalna dejavnost,
o obrtno-servisne dejavnosti,
o dejavnosti za osnovno oskrbo občanov kot so npr. trgovine z živili, železnino,
o digitalne in visoko tehnološke dejavnosti,
o socialno-varstvene, zdravstvene in vzgojno-izobreževalne dejavnosti, ki se odvijajo na trgu,
o prevozi – trajnostna mobilnost.
- Sofinancira se obstoječe zaposlitve ali samozaposlitve, ki so aktivne na dan objave javnega razpisa.
- Najemnina mora biti v skladu z običajnimi tržnimi cenami in običajnim poslovanjem podjetja.
- Najemniki občinskih prostorov niso upravičeni do pomoči v okviru tega ukrepa.
- Upravičenci v primeru tega ukrepa lahko kandidiarjo za isti namen v vseh letih v katerih je njihova panoga opredeljena kot kritična
- Ne sofinancira se stroškov povezanih s turistično nastanitveno in gostinsko dejavnostjo.
- Sofinancira se le strošek najemnin za poslovne prostore, ki se nahajajo v občini Bohinj.
- Za fiksne stroške poslovanja lahko prijavitelj uveljavlja največ 10 računov. Strošek leasinga ni upravičen strošek.
(8) Dokazila:
1. Za sofinanciranje plače enega delovnega mesta
a. Kopija pogodbe o zaposlitvi.
b. Kopija potrjenega obrazca M1 s strani ZZZS.
c. Potrdilo FURS o plačilu davkov in drugih obveznih dajatev, ki ne sme biti starejše kot 30 dni, šteto od dneva oddaje vloge.
2. Za sofinanciranje stroška najema poslovnih prostorov in obratov
a. Kopija najemne pogodbe.
b. Kopija računov. Računi se morajo glasiti na podjetje.
c. Potrdila o plačilu. Iz potrdila o plačilu mora biti razvidno, da je račun plačalo podjetje. V kolikor je bila narejena kompenzacija priložite ustrezne računovodske listine. Za gotovinska plačila mora biti iz računa razvidno, da je način plačila gotovinski. Izpis konto kartic, tabele v excelu in podobni dokumenti niso ustrezno dokazilo o plačilu.
d. Potrdilo FURS o plačilu davkov in drugih obveznih dajatev, ki ne sme biti starejše kot 30 dni, šteto od dneva oddaje vloge.
3. Za sofinanciranje fiksnih stroškov poslovanja
a. Kopija računov, pogodb za vse navedene upravičene stroške. Računi se morajo glasiti na podjetje.
b. Potrdila o plačilu. Iz potrdila o plačilu mora biti razvidno, da je račun plačalo podjetje. V kolikor je bila narejena kompenzacija priložite ustrezne računovodske listine. Za gotovinska plačila mora biti iz računa razvidno, da je način plačila gotovinski. Izpis konto kartic, tabele v excelu in podobni dokumenti niso ustrezno dokazilo o plačilu.
c. Potrdilo FURS o plačilu davkov in drugih obveznih dajatev, ki ne sme biti starejše kot 30 dni, šteto od dneva oddaje vloge.
10. MERILA
Merila za vrednotenje vlog so sestavni del razpisne dokumentacije.
11. ODDAJA VLOG IN ROK ZA ODDAJO
Vloge s potrebnimi prilogami se bodo oddajale preko spletne aplikacije, ki bo dostopna na spletnih straneh: https://bohinj.tendee.net/ in https://obcina.bohinj.si/.
VSTOP V APLIKACIJO |
Po oddani vlogi v spletni aplikaciji, je potrebno natisniti in izpolniti kontrolni obrazec vloge, ki ga nato pošljete na Občino Bohinj, Triglavska cesta 35, 4264 Bohinjska Bistrica vključno do 6. 9. 2024. Kontolne obrazce lahko pošljete po pošti priporočeno ali na elektronski naslov: obcina@bohinj.si.
Morebitna dokumentacija (računi, dokazila o plačilu itd.), ki bo oddana v fizični obliki in ne bo vpisana v spletni aplikaciji, ne bo upoštevana. Vpis v aplikacijo je nujen zaradi pravilnega izračuna sofinanciranja.
Rok za oddajo vlog v spletno aplikacijo je do vključno 6. 9. 2024.
12. OBRAVNAVA VLOG IN POSTOPEK ODOBRITVE
Postopek javnega razpisa bo vodila Komisija za izvedbo postopka javnega razpisa (v nadaljevanju Komisija). Odpiranje vlog bo izvedeno v roku enega tedna po roku za oddajo vlog in ne bo javno. Vloga, ki jo bo vložila neupravičena oseba in nepravočasne vloge, bodo s sklepom zavržene.
Komisija bo pregledala prispele vloge in jih ocenila na podlagi pogojev in meril, ki so navedeni v javnem razpisu. V primeru nepopolne vloge, bo Komisija pisno pozvala vlagatelja, da jo dopolni v roku 8 dni. Nepopolne prijave, ki jih prosilci do naknadnega roka ne bodo dopolnili, bodo s sklepom zavržene, neustrezno dopolnjene pa z odločbo zavrnjene. Zoper sklep ima vlagatelj pravico do pritožbe v osmih dneh od dneva vročitve sklepa. O pritožbi odloča župan Občine Bohinj. Odločitev župana je dokončna. Proti dokončnemu upravnemu aktu, zoper katerega ni več mogoče vložiti rednih pravnih sredstev, je dopusten upravni spor pred upravnim sodiščem.
Pred ocenjevanjem popolnih vlog bo Komisija preverila, ali vloga ustreza predmetu in vsem pogojem razpisa. V primeru, da vloga ne bo izpolnjevala pogojev in določil, je Komisija ne bo ocenjevala in bo vlogo zavrgla.
Komisija nato oceni vse popolne vloge na podlagi meril za vrednotenje vlog in pripravi predlog razdelitve sredstev. Na podlagi končnega predloga razdelitve sredstev s strani Komisije, direktor občinske uprave oziroma pooblaščena oseba odloči o dodelitvi sredstev z odločbo, ki jo posreduje vsem vlagateljem, in sicer najpozneje v roku 30 dni od odpiranja vlog. Zoper odločbo o dodelitvi sredstev ima vlagatelj pravico do pritožbe v roku 8 (osem) dni od dneva vročitve odločbe. O pritožbi odloča župan Občine Bohinj. Odločitev župana je dokončna. Proti dokončnemu upravnemu aktu, zoper katerega ni več mogoče vložiti rednih pravnih sredstev, je dopusten upravni spor pred upravnim sodiščem.
Odločba postane izvršljiva z dnem dokončnosti le-te. Vlagatelji imajo možnost podati izjavo, da se odpovedujejo pravici do pritožbe, v tem primeru odločba postane dokončna že pred potekom pritožbenega roka.
Po pravnomočnosti odločbe se z upravičenci sklene pogodba, v kateri bodo navedeni podrobnejši pogoji koriščenja sredstev ter se opredelijo morebitna dokazila o izpolnitvi prevzetih obveznosti.
13. DODATNE INFORMACIJE
Vse dodatne informacije v zvezi z javnim razpisom in vprašanja zainteresirani lahko dobijo na Razvojni agenciji Zgornje Gorenjske, Spodnji Plavž 24e, Jesenice. Kontaktna oseba: Eldina Čosatović, mag. posl. ved; 04/581-34-19; dina@ragor.si in na Občini Bohinj, kontaktna oseba: Tanja Mencinger, telefon; 04/577 01 28; tanja.mencinger@obcina.bohinj.si.
Za prijavitelje bo organizirana delavnica, na kateri bomo predstavili vsebino javnega razpisa ter spletno aplikacijo za oddajo vlog in nudili pomoč prijaviteljem pri registraciji v aplikacijo.
Vabilo na delavnico bo objavljeno na spletni strani Občine Bohinj. Prijave na delavnico bodo obvezne.