Vloga za podaljšanje veljavnosti parkirne kartice (za lastnike počitniških hiš)
Namen
Podaljšanje veljavnosti parkirne kartice.
Osebni podatki, ki se zbirajo na vlogi
Lastnik vozila: ime in priimek, naslov, elektronski naslov, telefonska številka, registrska tablica vozila.
Rok hrambe
Skladno s klasifikacijskim načrtom občine.
Opis postopka
Obrazec je namejen lastnikom počitniških hiš za PODALJŠANJE veljavnosti parkrine kartice za območje Občine Bohinj. Oddaja je mogoča od 1. januarja za vsako tekoče leto. Parkirna kartica velja od dneva nakupa do 31.3. naslednje leto.
Pogoj za podaljšanje veljavnosti parkine kartice je poravnana obveznost pavšalne turistične takse za počitniški objekt.
Strošek podaljšanja parkirne kartice za lastnike počitniških hiš znaša 30 EUR z vključenim DDV.
Priloge
Priloge so potrebne le v primeru, da je prišlo do spremembe podatkov o lastniku vozila, spremembe naslova ali spremembe vozila oz. registrske številke.
Pristojni, dodatne informacije
Občina Bohinj, področje za finance, tel. št. 04 577 01 13.
Taksa
Če vlagatelj ni taksni zavezanec oziroma je plačevanja taks oproščen, navede razlog iz zakona ali priloži ustrezna dokazila.
Pravna podlaga v občini
Oddaja vloge
Strošek upravne takse: 30,00 EUR
Plačilo takse:
- Ob oddaji vloge na sedežu občine z gotovino in s plačilnimi karticami.
- Ob oddaji vloge s plačilnimi karticami, preko spletne banke NLB klik, preko spletne banke Abanet, z moneto, preko Hal mBills, s položnico (upn nalog).
- Ob dostavi fizične vloge na občino (po elektronski pošti ali natisnjeno po pošti) s položnico (UPN nalog).
TRR za nakazilo:
SI56 0110 0010 0000 437
Referenca:
SI00 2-2021
Rok za rešitev:
3 dni
Zahtevano digitalno potrdilo za oddajo elektronske vloge
:
DA