Javni razpis za izbiro ponudnika gostinskih storitev in rediteljstva v okviru javnih prireditev, ki jih organizira v času novoletnih praznikov v letu 2019
JAVNI RAZPIS
1. PREDMET JAVNEGA RAZPISA
Predmet javnega razpisa je;
- priprava, organizacija in izvedba gostinske ponudbe ter rediteljstva na parkirišču ob prireditvah, ki jih organizira Občina Bohinj v obdobju 28. 12. 2019, 29. 12. 2019 ter 31. 12. 2019 v dvorani Danica v Bohinjski Bistrici
- ureditev in čiščenje dvorane po končani prireditvi, da je le-ta pripravljena za naslednjo prireditev
- zagotovitev očiščene dvorane po zadnji prireditvi in vzpostavitev dvorane za športne namene (pomoč pri podiranju odra po zadnji prireditvi).
2. SPLOŠNA DOLOČILA
Na razpis se lahko prijavijo kulturna, športna in druga društva, ki;
- imajo sedež v občini Bohinj in delujejo na območju občine Bohinj,
- v skladu z internimi pravili društva lahko opravljajo gostinsko dejavnost in lahko pridobijo ustrezno dovoljenje za opravljanje gostinske dejavnosti v okviru javne prireditve,
- imajo vsaj 10 članov.
Prednost pri izbiri bodo imela društva, ki imajo organizirano sistematično delo z otroci na področju športne, kulturne vzgoje ali izobraževanja in ki s svojim delovanjem spodbujajo razvoj kulture, zdravega načina življenja in odgovornost do okolja.
Naročnik bo izbranim ponudnikom gostinskih storitev omogočil najem vseh točilnih pultov za posamičen večer prireditve.
3. DOKAZILA
Prijavitelji morajo vlogi priložiti naslednja dokazila:
- potrdilo, da je društvo registrirano v občini Bohinj,
- kopijo statuta društva (prva stran in stran, kjer je zapisano, da društvo lahko opravlja gostinsko dejavnost na prireditvi, vse strani podpisane s strani predsednika društva),
- seznam rediteljev (priimek, ime, naslov, letnica rojstva) za delo na parkiriščih in vodja rediteljev (priimek, ime, naslov, letnica rojstva),
- podpisana izjava.
4. RAZPISNA DOKUMENTACIJA
Razpisna dokumentacija je vlagateljem na voljo v sprejemni pisarni Občine Bohinj in na spletni strani občine www.obcina.bohinj.si – Razpisi.
Vloga mora vsebovati;
- v celoti izpolnjeno, žigosano in podpisano razpisno dokumentacijo,
- vse zahtevane priloge.
5. ROK IN NAČIN DOSTAVE VLOG
Prijavitelji oddajo vloge na predpisanih razpisnih obrazcih skupaj s predpisano dokumentacijo v sprejemni pisarni Občine Bohinj ali pošljejo po pošti na naslov: Občina Bohinj, Triglavska cesta 35, 4264 Bohinjska Bistrica.
Rok za oddajo vlog je do vključno 20. 11. 2019. Na zadnji dan roka za oddajo vlog morajo biti vloge oddane v tajništvu Občine Bohinj do 15. ure ali poslane po pošti s priporočeno pošiljko.
Vloga mora biti speta in oddana v zaprti ovojnici ter ustrezno označena.
Na sprednji strani ovojnice mora biti izpisano:
»NE ODPIRAJ – JAVNI RAZPIS – NOVOLETNE PRIREDITVE 2019«.
Na hrbtni strani ovojnice (oz. v levem zgornjem kotu na prednji strani) morajo biti navedeni podatki o vlagatelju: ime in priimek ter naslov (če gre za fizično osebo) oz. naziv in naslov (če gre za pravno osebo).
Prepozno prispele oziroma neustrezno opremljene vloge bodo s sklepom zavržene.
6. OBRAVNAVA VLOG
Postopek javnega razpisa bo vodila Komisija za izvedbo postopka Javnega razpisa za izbiro ponudnika gostinskih storitev in rediteljstva v okviru javnih prireditev, ki jih organizira Občina Bohinj v času novoletnih praznikov od 28. 12. 2019, 29. 12. 2019 ter 31. 12. 2019 (v nadaljevanju: Komisija), ki jo imenuje župan.
Komisija bo obravnavala le pravočasne in pravilno označene vloge.
Odpiranje vlog bo izvedeno v roku petnajst dni od roka za oddajo vlog. Predviden datum odpiranja vlog je 22. 11. 2019. Odpiranje vlog ni javno.
Vloge, ki jih ne bo vložila upravičena oseba ali vloge, ki ne bodo pravočasne (t.j. oddane po zadnjemu dnevi roka za oddajo iz 5.točke tega javnega razpisa), bodo s sklepom zavržene.
Komisija bo opravila pregled prispelih vlog. Prijavitelji, katerih vloge na razpis ne bodo popolne, bodo s strani Občine v roku petih delovnih dni od dneva odpiranja vlog pisno pozvani, naj vloge dopolnijo. Rok za dopolnitev vloge ne sme biti daljši od 8 dni. Nepopolne vloge, ki jih prosilci do naknadnega roka ne bodo dopolnili, bodo s sklepom zavržene, neustrezno dopolnjene pa zavrnjene.
7. OBVESTILO O IZBORU
Komisija bo na podlagi prispelih vlog pripravila predlog o izbiri društev in določila okvirne datume za prevzem gostinske ponudbe ter rediteljstva.
Ponudniki bodo o izidu javnega razpisa obveščeni v roku 8 dni od izbire in povabljeni na sestanek, na katerem se bomo dogovorili o dokončnih datumih za prevzem gostinske ponudbe in rediteljstva.
V kolikor dogovor med izbranimi društvi ne bo mogoč, bo upoštevan predlog komisije.
Vse dodatne informacije v zvezi z javnim razpisom in vprašanja zainteresirani lahko dobijo na Občini Bohinj, kontaktna oseba: Monika Mencinger, telefon; 04/577 01 28; monika.mencinger@obcina.bohinj.si.